Reklama

Reklama

Najsledovanejšie žánre / typy / pôvody

  • Krátkometrážny
  • Horor
  • Dokumentárny
  • Akčný
  • Animovaný

Recenzie (1 294)

plagát

Prey (1977) 

Nízkorozpočtový animálny flák lákajúci na boj medzi mimozemským šmejdom a ľudskou rasou. Hladová sila z vesmíru kvôli infiltrácii nadobúdajúca mužskú podobu prichádza na anglický, sexuálne činný vidiek preskúmať terén a obedové menu. Manažérska mäsitá porcia je však za príplatok. Lesbický príplatok, z ktorého musí vesmírny jednobunkovec vykorčuľovať aby sa dostal k hlavnému chodu. Chrumkavé obete si však až nečakane dôverčivo sadajú hladnému parazitu na tanier samé. Zatiaľ čo si navonok bezstarostné ženské plemeno rieši svoju sexuálnu pozíciu v domácej kuchyni, invazívny druh vesmírnej psycho líšky sa zameriava na sondáž tunajšej potravy pre utrápené hladové krky ďalekého vesmíru. Možno aj preto sa ponúkaná sex misia na ktorú je návštevník neraz lákaný, míňa účinku. ### PS – Film sa začal nakrúcať po troj-týždňových prípravách 23. mája 1977 a bol natočený komplet len za 10 dní. Nakrúcanie sa začalo ešte bez dokončeného scenára, ktorý herci dostávali na papieri v denných dávkach. Niekedy bolo treba si priniesť pred kameru aj vlastné šaty a trocha toho improvizačného talentu.

plagát

Girls and Guns (1993) 

Nenáročné péčko kombinuje jednoduchou formou dajme tomu vzrušujúci mix sexu a vášne s akčnou nadradenosťou zbraní a uniformy. Samotný scenár je len zdrap papiera, ktorý len žuvačkovito spája jednotlivé milostné scény v jeden video kotúč polepený mrdkou a potom operácie „Púštna búrka“. Po inventúre v regály „Špeciálnych síl“ je tréningová organizácia schopná opäť prijať do svojich radov ďalšie rekrútky. Sexy komando vyfasuje mundúry, zbrane a povoľný pocit vlhkého sparna v rozkroku. Výuka a tréningový proces za porazenie Sadáma Husaina je rovnako tvrdý ako...

plagát

Buttsizer, King of Rears (1992) 

„Ja som Buttsizer, kráľ zadkov. Najväčší milovník zo všetkých. Ľudia prichádzajú za mnou z celého sveta aby ma videli, ...aby videli môj nástroj. Som ako guru Maharishi, len na zadky.“ Buttsizer – hlavná POSTAVa – až magická to entita vševedomia o zadkoch hlása teóriu – najprv odmeraj, potom si ucti a následne pretiahni oblasť svojho záujmu.  Extravagantný Tony Tedeschi pripomínajúci mladého Johnnyho Deppa z filmu CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY kašle na cukríky a čokoládky, zato však vypĺňa prázdne miesta inou marmeládou tam, kde treba, pričom nezabúda ani na neskúsených a nepoľúbených prichádzajúcich si ku Buttsizerovi o radu.

plagát

Hackerman's Hacking Tutorial - How To Hack Time (2015) 

Bonusové video alebo ak chcete extras prípadne special features ku krátkometrážnemu trháku KUNG FURY 2015 režíroval a editoval Jonas Ernhill. Filmované u babičky v garáži hnevu.

plagát

Girls of Paradise (1986) odpad!

„Fuck your TV, fuck your friends, fuck your phone, just fuck yourself“. Zbytočná kompilácia scénok, ktorá vykráda iné X-Rated pornografické materiály vlhkého rangu je pozliepaná akože lákavým príhovorom niekoľkých inseminátorov z oboru trash porna. Výsledok „stojí“ akurát za to ...just fuck yourself.

plagát

The Night of Loving Dangerously (1984) 

Po roku nebezpečnej honby Mela Gibsona za investigatívnou bombou a dorážaním na Sigourney Weaver prichádza Peter North ako George Shannon – nadržaný detektív a ex penetrátor v tom čase ešte 16 ročnej Traci Lords, aby za noc stihol obrobiť toľko sexuchtivých objektov zo svojho okolia koľko ani Mel nedokázal za noc zbúchať patetických úryvkov do novín či rozhlasu.

plagát

Simonetti Horror Project (1991) 

Zostrih koncertu Claudia Simonettiho (klávesák), ktorý si z časti aj sám štúdiovo upravil a zrežíroval jeho finálnu televíznu podobu sa ako sólový projekt venuje v štýle 90-tich rokoch nosným hudobným témam z kuchyne Goblinu. Hlavná časť materiálu sa filmovala v Teatro Poliziano Montepulciano Siena, doplňujúci materiál ako zábery z hororov a hrané scénky pre oživenie autenticity sa pridali v postprodukcii. Vo svojej podstate veselá hudba Claudia Simonettiho podtrhujúca tvorbu Daria Argenta a jeho víziu hororu sa vo farebných vlnách koncertného predstavenia vracia ku svojim koreňom. Sem tam nejaký ten remix prípadne originálnosť živého vystúpenia sa objaví. Horor Argenta a hudba Goblinu sa ruka v ruke dopĺňajú akoby ani jeden bez druhého nemohol existovať. Pre túto oslavu hudby ako takej sa často krát vraciame do opery ako akustického chrámu talianskej ikony. ### Skladby: Craws, Tenebre, Demon, Elucubration, Profondo rosso, Suspiria, Ozone free, Opera, Phenomena, Profondo rosso – rock version.

plagát

Goblin: Austinato - Live in Austin, Texas (2016) 

Live vystúpenie skupiny Goblin (bez klávesáka Claudia Simonettiho) v Austine (Texas) sa v čiastočne krytom pódiu neďaleko obytnej štvrte vracia v modernom štýle späť do svojej krásnej minulosti. Prvá hodinka koncertu dokreslená príležitostne výjavmi z filmov je až romanticky upokojujúca pričom je jasné, že tie najväčšie ikonické pecky sa ešte len dostanú na radu. Po odohratí rannej produkcie sa vypínač démonického chrliča uzamkne v pozícii filmish-soundtrackish-zombish.

plagát

Never a Tender Moment (1979) 

Marilyn Chambers: People say, "Are you just acting?" Well, you can't act when you've got a fist up your butt. ### Jemné sado-maso vystúpenie z jednej peep show miestnosti pre navodenie tej správnej atmosféry pre honibrkov je okrem pár vtipných hlášok len krátkometrážnou prehliadkou nahých ženských tiel pri penetračnej práci. Trocha toho výprasku na holú nemôže u tohto druhu pokleslej zábavy chýbať. Vo svojej podstate sa však jedna o jednoduché video, ktoré v dnešnej digitálnej internetovej dobe stratilo svoj zmysel.

plagát

Oáza zombie (1983) 

Nacistické zombie céčko J. Franca sa opiera z polovice hlavne o hnilé rekvizity oživlej smrti zo šatníku rekvizít a tabuľu s hákovým krížom zarytú do piesku púštnej oázy, na strane druhej zasa o vykradnuté zábery z filmu I GIARDINI DEL DIAVOLO a deravý scenár kombinujúci známe klišé pre prvoplánový, finančne motivovaný výsledok. Nezmyselná a nudná výprava za zlatým pokladom v hodnote 6 miliónov sa po rokoch od vykradnutej akčnej spomienky z vyššie uvedeného filmu Alfreda Rizzota, počas ktorej utrpel nemecký konvoj fatálnu porážku vracia v podobe tejto variácie na zombie horor. Výsledné spracovanie však škrípe viac ako piesok medzi zubami usmiateho nomáda. Zaujímavé je, že v rámci šetrenia bolo problém natočiť aj nočné scény v odpovedajúcu hodinu.