Mórjó no hako
Réžia:
Hiromiči MatanoScenár:
Sadajuki MuraiKamera:
Šin'iči IgarašiHudba:
Šúsei MuraiHrajú:
Hidenobu Kiuči, Takaaki Seki, Mikako Takahaši, Haruka Tomacu, Aja Hisakawa, Hóko Kuwašima, Masahiko Tanaka, Júdži Ueda, Nobujuki Hijama, Džun'iči Suwabe, Hidenari Ugaki, Ken Narita, Masaki Aizawa (viac)Hrajú
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Takaaki Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gosick (2011) (seriál)
Ronja, dcéra lúpežníka (2014) (seriál)
Šinrjaku! Ika musume (2010) (seriál)
Mikako Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Haruka Tomacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Aja Hisakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Masahiko Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Júdži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Džun'iči Suwabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Hidenari Ugaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Ken Narita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Masaki Aizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Miki Nagasawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Motoi Kojanagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Haruka Kimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Kiri Jošizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Hiromu Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Miho Mijagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)
Jui Kano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Usagi Drop (2011) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)