Red Garden
Japonsko,
2007, 23 min
Scenár:
Mari OkadaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Akira SendžuHrajú:
Akira Tomisaka, Rjóko Šintani, Mijuki Sawaširo, Misato Fukuen, Takehito Kojasu, Wataru Hatano, Sukekijo Kamejama, Jódži Ueda, Rie Tanaka, Sumire Morohoši, Jútaró Hondžó, Šinpači Cudži, Ajumi CudžiHrajú
Akira Tomisaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Princess Tutu (2002) (seriál)
Scrapped Princess (2003) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Misato Fukuen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Wataru Hatano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Sukekijo Kamejama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Captain Future (1978) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Jódži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Sumire Morohoši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Jútaró Hondžó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Júri!!! on ICE (2016) (seriál)
Darker than Black: Kuro no keijakuša (2007) (seriál)
Šinpači Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Ajumi Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)