Šucugeki! Machine Robo Rescue
Tvorcovia:
Hadžime JatateScenár:
Šin JošidaHudba:
Naoki SatóHrajú:
Sajaka Aida, Naomi Šindó, Risa Hajamizu, Kumiko Higa, Čihiro Kusaka, Jukana, Kazuhiro Nakata, Hisafumi Oda, Megumi Macumoto, Naoki Janagi, Ken Narita, Akiko Kimura, Tomomiči Nišimura, Takuma Takewaka (viac)Hrajú
Sajaka Aida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Naomi Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Risa Hajamizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Kumiko Higa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Čihiro Kusaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ajaši no Ceres (2000) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Tegami bači (2008) (seriál)
Jukana
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kazuhiro Nakata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Hisafumi Oda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Megumi Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naoki Janagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
GTO (1999) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Basilisk: Kóga ninpó čó (2005) (seriál)
Ken Narita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Akiko Kimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Re: Zero kara hadžimeru isekai seikacu (2016) (seriál)
Tomomiči Nišimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Takuma Takewaka
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Osamu Hosoi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)