Moonlight Mile - 2nd Season - Touch Down (2007) (séria)
Scenár:
Akinori EndóHudba:
Kan SawadaHrajú:
Hiroaki Hirata, Kazuhiko Inoue, Masahito Jabe, Masuo Amada, Kinrjú Arimoto, Hirómi Sugino, Tecu Inada, Susumu Čiba, Kazunari Tanaka, Mičiko Neja, Džun Fukujama, Hiroši Kamija, Miho Jamada (viac)Hrajú
Hiroaki Hirata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Made in Abyss (2017) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kazuhiko Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Masahito Jabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Masuo Amada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kinrjú Arimoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hirómi Sugino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Barakamon (2014) (seriál)
Džundžó Romantica (2008) (seriál)
Tecu Inada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Susumu Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Kazunari Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Mičiko Neja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Džun Fukujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Hiroši Kamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Miho Jamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Trigun (1998) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Seikai no Senki (2000) (seriál)
Masaru Ikeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Hiroši Širokuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál)
Spy x Family (2022) (seriál)
Taró Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Masato Amada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Seihó bukjó Outlaw Star (1998) (seriál)