Gokudžó!! Meča mote iinčó - Season 1 (2009) (séria)
Japonsko,
2009, 24 min
Scenár:
Kazujuki FudejasuKamera:
Norio MacudaHrajú:
Mana Ogawa, Rjó Óšima, Rjútaró Abe, Tomohiro Watanabe, Čiemi Čiba, Minami Nakaniši, Mana Mijamoto, Micuhiro Sakamaki, Masajuki Suzuki, Kazuki Šimizu, Takuja Kurijama, Mai Aizawa, Hiromi Ócuda (viac)Hrajú
Mana Ogawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hjakko (2008) (seriál)
Rjó Óšima
Japonsko
Rjútaró Abe
Japonsko
Tomohiro Watanabe
Japonsko
Čiemi Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Kjógoku Nacuhiko: Kósecu hjaku monogatari (2003) (seriál)
Minami Nakaniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Cross Game (2009) (seriál)
Nurarihjon no mago (2010) (seriál)
Tomodači Game (2022) (seriál)
Mana Mijamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Učú kjódai (2012) (seriál)
Dies irae (2017) (seriál)
Micuhiro Sakamaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bočči the Rock! (2022) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Masajuki Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Asu no Joiči! (2009) (seriál)
RD: Sennó čósašicu (2008) (seriál)
Kazuki Šimizu
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Black Bullet (2014) (seriál)
K (2012) (seriál)
Takuja Kurijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bakuman. (2010) (seriál)
Honzuki no gekokudžó: Šišo ni naru tame ni wa šudan o erande iraremasen (2019) (seriál)
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Mai Aizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál)
Clannad (2007) (seriál)
Hiromi Ócuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)
Serial Experiments: Lain (1998) (seriál)
Ore no imóto ga konna ni kawaii wake ga nai (2010) (seriál)
Šin'ičiró Miki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Hazuki Nišikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Bónen no Xam'd (2008) (seriál)
Kjóšoku sókó Guyver (2005) (seriál)
Juka Takakura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bakuman. (2010) (seriál)
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Pandora Hearts (2009) (seriál)