Galaxy Angel - Z (2002) (séria)
Kamera:
Takeo OgiwaraHudba:
Hikaru NanaseHrajú:
Majumi Jamaguči, Rjóko Šintani, Mijuki Sawaširo, Jukari Tamura, Mika Kanai, Čiwa Saitó, Šózó Iizuka, Nobuo Tobita, Ken'iči Suzumura, Makoto Jasumura, Kaoru Morota, Šindži Kawada, Júko Šima (viac)Hrajú
Majumi Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Jukari Tamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Mika Kanai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Čiwa Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Šózó Iizuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Nobuo Tobita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Ken'iči Suzumura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Makoto Jasumura
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Kaoru Morota
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Šindži Kawada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Júko Šima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
RahXephon (2002) (seriál)
Tomojuki Šimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Akio Sujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)