Ueki no hósoku
Scenár:
Satoru NišizonoHudba:
Akifumi TadaHrajú:
Romi Paku, Tomoko Kawakami, Micuki Saiga, Mamiko Noto, Majumi Jamaguči, Čikao Ócuka, Jumiko Kobajaši, Šó Hajami, Kódži Išii, Ken Narita, Čiwa Saitó, Micuhiro Ičiki, Takaši Miura, Mika Ótake, Ai HoranaiHrajú
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Tomoko Kawakami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Micuki Saiga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Majumi Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Čikao Ócuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Jumiko Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Šó Hajami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kódži Išii
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ken Narita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Čiwa Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Micuhiro Ičiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Takaši Miura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Green Green (2003) (seriál)
Mika Ótake
Japonsko
Najlepšie seriály:
Spiral: Suiri no kizuna (2002) (seriál)
Ai Horanai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Aoi bungaku series (2009) (seriál)