Recenzie (50)
X-Men: Prvá trieda (2011)
tá motýlia žena bol snáď zlý vtip :D inak veľmi dobré, ale k vynikajúcemu chýbal ešte nejaký ten krôčik
Funny People (2009)
Najlepšia časť a zrejme aj najvtipnejšia časť filmu je keď sedí Mr. Sandler s Eminemom na káve, čo mi príde na film dlhý dva a pol hodiny a s názvom komici trošku málo... Ale tak dá sa pozrieť
Tajomstvo strateného meča (2006) (TV film)
jeden z filmov, čo nenudí ale ani nejak extra nenadchne a povedal by som, že na tv film nadpriemer, takže take tri hviezdičky sú tak akurát
Zolar, Monštroid a snowborďáci (2004) (TV film)
stupidita prvého stupňa. pridám len myšlienku z filmu "Pozor monštroid je nad nami" :D
Najkrajšia hádanka (2008)
Tažko hodnotiť takýto blaf, ktorý nemá pomaly ani dej. V skratke sračka, hodnotím ale predsa aspoň jednou hviezdičkou.
Udri ju, je to Francúzka! (2002)
Hodnotenie presne medzi jednou a dvomi hviezdičkami. Začiatok dobrý ale potom sa to zmenilo na neskutočnú hovadinu.
Muž bez tieňa (2000)
Nebyť toho nepodareného konca, dal by som určite viac.
Od Kuka do Kuka (1985) (relácia)
Kto na tom nevyrastal, nepochopí :)
Divoké hry (1998)
Má to akúsi opačnú gradáciu, čím viac sa to zamotáva, tým to je horšie.
Taxi (2004)
Neuveriteľná vykrádačka, ktorá sa ani príliš nevydarila. Na tie ženy síce radosť pozrieť, no z biedy to nevytrhli.