Recenzie (2 428)
Proroctvo z temnôt (2002)
Opravdu napínavý a tajemný filmeček. Ale nemůžu si pomoc, Richard Gere mě opět nepřesvědčil.
Hellboy (2004)
Vizuální fantazie Guillerma del Tora nezná hranic. Hellboy je dobrej sympaťák.
Matrix Reloaded (2003)
Už trochu překombinované, ale pořád revoluční.
Vanilkové nebo (2001)
Perfektní Tom Cruise v tajemném filmu, kde nic není, jak se zdá. Kdo příjme pravidla hry a nebude se špárat v maličkostech, dlouho nezapomene.
Hviezdna brána (1994)
Pro mě po Měsíci 44 a Univerzálovi rozhodně zklamání. Čekal jsem, že bude Emmerich čím dál lepší. Naopak. Prostě jsem to nějak nepřekousnul. Sado-maso délka filmu je opravdu jen pro otrlé. A celé mně to bylo nějak jedno. Ani podruhé to nebylo lepší a po třetí jsem to už nedodíval. Stačilo. Hvězdná brána u mě svou šanci promarnila.
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Tenkrát v letním kině s tatínkem jsem z toho byl úplně mimo a pořád přemýšlel, jak by to dopadlo, kdyby ti amíci japončíky zmasakrovali.
Rallye smrti (2008)
Jízda smrti kriminálem budoucnosti. Statham bez problémů válcuje protivníky ve zběsilém tempu u kterého netřeba přemýšlet, jenom se bavit.
Spider-Man (2002)
Kvůli synkovi, který je teď Spiderman a střílí po mně pavučinou jednu hvězdu přidávám. Zpracování je to perfektní, ale... Ale Sam Raimi je Sam Raimi a od něho jsem čekal něco jiného než popcornovou zábavu. Alespoň něco šokujícího, originálního, nezapomenutelného. Ne jenom profesionálně odvedenou práci.
Muž z inej hviezdy (1984)
"Červená znamená stůj, zelená jeď, oranžová jeď velmi rychle".
Vesmírna pechota (1997)
Mně připadá, že je tento film kompletně dělán počítačem. Všechno stejně strojové: režie, herci, triky. Nic nevybočuje, nic nezklame, ale ani neohromí.