Recenzie (159)
Ja, legenda (2007)
dobrej filmík
Saw 2 (2005)
u toho sem usínal
Amélia z Montmartru (2001)
dřív sem ho měl hodně rád, ted už to zas tak nežeru, myslím že dost přeceněno , 4 * ps: hudba 5 *
Báječná léta (1988) (seriál)
nostalgie jako prase bomba
Simpsonovci vo filme (2007)
nevím vůbec co na to říct, jako dobrý ale jakejkoliv díl seriálu mě pobavil víc než tento film
Sexmisia (1983)
už v 8 letech sem z toho byl vzrušenej, pěkný bobříci .o)))
Pojídač hadů 3: Jeho zákon (1992)
už jen za název
Orient Express (2001)
asi nejhorší film co sem kdy viděl
Temný anjel (1990)
na tom sem byl v kině a bylo to krutý !!!
Kamufláž (1991)
čemukoliv kde hraje louis gossetr jr. dávám odpad