Recenzie (159)
Černá věž (1985) (seriál)
užasná hudba
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
slabota :(
Hledám dům holubí (1985)
někdy mívám za lubem!!!!! že se stanu holubem!!!!!
Taxikár (1976)
čekal jsem to lepší, konec divnej, jodie krásná
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
musím říci že tento seriál mě zcela dostal, je krásnej
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
ale JPM je o krapet lepší
Bournovo ultimátum (2007)
95 %, nej je albert finney
Bournov mýtus (2004)
mnohem mnohem lepší než 1 dávám 90%
Agent bez minulosti (2002)
ne tak užasné jak jsem čekal , 75 %
Temný rytier (2008)
nelze jinak, už jen za jokera,