Recenzie (494)
Ospalá díra (2013) (seriál)
Vydržal som pozerať 9 častí, kedy to začalo ísť so seriálom poriadne dolu vodou a na ďalšie diely už nebola odvaha :)
Pod kupolou (2013) (seriál)
Kniha je dokonalosť, seriálové spracovanie som tušil že túto kvalitu nedosiahne (už len pre počet postáv v knihe), no aj napriek tomu potešilo a nie je zas až takým prepadákom. Po tretej sérii ale znižujem na 3*.
Nikto nie je dokonalý (2012) (relácia)
Môže mi niekto poradiť čím túto reláciu oživili tí dvaja trapkovia Junior a Marcel? Sám som na nič neprišiel, odpad! je zdá sa adekvátne hodnotenie...
Silent Night, Deadly Night Part 2 (1987)
Keďže takmer polovica stopáže rekapituluje jednotku, prínos dvojky je minimálny.
Continuum (2012) (seriál)
Pred koncom druhej série so seriálom definitívne končím a znižujem hodnotenie. Celá druhá séria prakticky varí z vody a aj keď som stále dúfal v zlepšenie, tak to bohužiaľ neprišlo.
Scary Movie 5 (2013)
Nejakú hviezdu si tento piaty bláznivý úlet zaslúži len za úvodnú polhodinu, potom je to už len odpad.
Tvrďas (2012)
Nepodarená napodobenina Gran Torina.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Pre mňa dosť nepochopiteľný Oscar, pretože až na atmosféru a vizuál mi všetko ostatné neprišlo ničím výnimočné. Dokonca ani neviem, komu som fandil! Tento námet nie je na Oscara. Ani amerického.
Sinister (2012)
Pre hororových fanúšikov nejde o nič prekvapivé, najmä čo sa scenára týka. No atmosféra a technické spracovanie je na veľmi dobrej úrovni, takže aj napriek predvídanému koncu ma Sinister držal v napätí až do posledných minút.
Nič nás nerozdelí (2012)
V rámci žánru katastrofický ide o to najlepšie, čo sa za posledné roky natočilo, čiže s hodnotením neváham ani na sekundu.