Recenzie (59)
The Haunting - Dům na kopci (2018) (séria)
Tak to mne prosím posadilo na pldel .Paráda
Shan guang shao nu (2017)
nezvyklé a pobavilo a to tak , že velmi. No zkrátka chechtal jsem se no
Vtedy v Hollywoode (2019)
no jo hezky se na to kouká .....
Nenávist (2002)
pro me bomba parádní úlet noční můra na druhou
Prolhané krásky: Perfekcionistky - Pilot (2019) (epizóda)
Kluci i holky jsou krásní , a to je tak asi všechno . Za mne fuj.
Po čom muži túžia (2018)
Zachechtal jsem se . Nic víc , nic míň .
Nepolapiteľní pomstitelia (1966)
na tom jsem byl za korunu ve vesnickém kině a fandil jsem jim jak blázen
Deváté jméno (1963)
Ty voe to je psycho , normálně jsem si v 1,20 rozsvítil . Kam se hrabe Babaduk.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
no nevím ale to 3D mě připadalo dost slabé
1890 (2017) (seriál)
Serial pro ty co nespěchají . Při čekání na poruchu jsem se v práci dobře bavil . Jen Jojka po třech dílech serial pro naší republiku zablokovala , snad v naivní víře , že se to nedá sehnat jinde .