Recenzie (59)
Nafukovacia panna (2009)
tak tohle budu vstřebávat hodně dlouho
Inštalatér (2016)
No když ono to v životě tak nějak chodí a takové věci se kolem mě dějí . Pár takových lidiček mám v práci a když jednomu na narozeniny zaplatili kamarádi babu aby se mu svlékla utekl z baráku .
Labyrint - Série 2 (2017) (séria)
Poklona pane Strach , takhle si představuji špicové béčko . Díky , obě dvě série jsem se dobře bavil. Jen si říkám jaká mašinérie by se rozjela kdyby se tohle opravdu dělo , ale jak už jsem předeslal jako béčko špica
Dobrý Will Hunting (1997)
kolikrát už jsem to viděl nějaký us superman který si neví rady se svou superschopností a nějaký milý chytrý radil no alespoň se na to dalo dívat
Temný Kraj (2017) (seriál)
miluju béčkové filmy a krimi zvlášť , to zase budu v práci mezi poruchami žasnout co nového dokáže český autor vymyslet . Ale furt lepší než přetechnizované béčka z ameriky. Vaculíku do toho hip hip hurá
Sherlock - Konečný problém (2017) (epizóda)
film plný klišé a předvídatelných konců . Při jeho sledování jsem si vzpoměl na starý dobrý Unreal .
John a Mary (1969)
pro mne nejkrásnější herečka Mia Farrow a roztomilý a něžný příběh z doby květinových dětí a oběvu pilulky proti početí , kdy vztahy na jednu noc přestaly být něčím zvláštním . Doby telefónů pouze na drát a čísel na zrcadle .Jsem po shlédnutí tohoto filmu plný příjemné nostalgie a je mě hezky.
Amélia z Montmartru (2001)
Ano Žežu je to krásně holčičí ňuňatý mazlivý vlhkooký a vůbec krásně zasněně dojemný . Taky za pět jak jinak.
Strašidlá (2016)
zajímalo by mne proč takoví lidé jako Mrhlad xxmartinxx nebo Klárka S chodí na Trošku .sebemrskačství masochismus nebo jen hloupá potřeba si do někoho kopnout když už v realu všichni kopou do nich , a nebo ještě hůř - jsou uvězněni ve světě kde se lidi nesmějou a nemají rádi. Hele zůstaňte příště doma zapalte si krb nalejte pintu červeného a meditujte . Třeba o tom pekaři který měl noční aby jste si mohli koupit housku a bez kterého by jste hladoví a překvapení na Trošku ani nepomysleli. Protože pro toho pekaře ty filmy od Trošky jsou . Ne pro Vás rádoby moudré a vyjímečné ale pro ty kteří Vám dovolí vůbec existovat . Baj baj
Anjelik na nervy (2015)
Ten námět má velký potenciál bohužel z toho vyšel malý prd