Recenzie (626)
Iron Man 2 (2010)
O malilinky kusok slabsie ako prvy diel , no aj napriek tomu stale skvela zabava .
Jack Frost (1998)
Velmi pekny rodinny film , ktory si rad pozriem opakovane . Hodnotenie - 80%
Jack Frost 2: Pomsta zmutovaného vraždícího sněhuláka (2000)
Dementna blbost , no tu jednu hviezdicku dam za to , ze som sa sem tam na tych trapnostiach zasmial . PS: natocit nieco podobne chce fakt odvahu
Ja, legenda (2007)
Na tento film som cakal a tesil sa ako male decko a aj som sa dockal , no co som v kine videl ma viac sklamalo ako potesilo . V skratke by som to povedal asi tak , ze prva polovica filmu je fakt dobra , no ta druha polovica je presne naopak . Aj ten koniec mi pripadal tak narychlo spraveny akoby niekomu dosli napady . Skoda
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Trochu iny , ale maximalne nadupany Bond , ktory slape v celom filme na plny plyn
Jaskyňa (2005)
Kazdopadne som uz videl ovela vacsie blbosti a na toto sa dalo pozerat . Na jedno zhliadnutie uplna pohodicka
Jason X (2001)
Zabavna amaterska blbost , s tymi najtrapnejsimi hereckymi vykonmi ake som kedy videl . Jason bol rovnako cool ako vzdy
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Nastup filmu je maximalne dokonaly az kym neprevelia S.Pegga a potom je to pre mna nic ine ako priemerna komedia
Jmenuji se Bruce (2007)
Bruce Campbell v uplnej forme . Cely cas si robi srandu zo seba , z celeho okolia a k tomu pusta hlasky ako na beziacom pase . Velmi dobra zabava
Johnny English (2003)
Nic v zlom pan Bond , ale mate sa este co ucit . Johnny English je hviezda a velka