Recenzie (626)
Agentky D.E.B.S. (2004)
Je to sice miestami primitivne , ale aj napriek tomu ma to bavilo a nenudil som sa pri tom
Ako pavúk (2001)
Hodnotenie - 75%
Aladin (2009)
Dost divny film
Alfa a Omega: Volanie divočiny (2010)
Moje ocakavania sa naplnili . Cele ma to nejako neoslovilo a nebavilo ma to
Ali (2001)
Ocakaval som ovela viac , aj ked to sice nebolo zle , ale mal som z toho dost zmiesane pocity
Alica v krajine zázrakov (2010)
Velmi ale fakt velmi som sa tesil na tento film a to co som zazil po zhliadnuti 3D prevedenia , ktore bolo urcite zaujimavejsie ako prave 2D som necakal . Johnny Depp zase ukazal svoj talent a bol skvely ako stale , no zbytok filmu bola jedna velka nuda a sklamanie . Jednoznacne najslabsi film v spolupraci Depp a Burton . Nebyt Deppa , ktory to cele tahal , isiel by som z hodnotenim este dole .
Aljaška v plameňoch (1994)
Sice velmi slabo hodnotene , ale pre mna je to akcna klasika na ktorej som vyrastal a asi aj prva seagalovka ktoru som kedy videl , a ktora ma doviedla aj k starsim Seagalovym klasikam
Amélia z Montmartru (2001)
Velmi divne a nudne divadlo
Anakonda 3: Nová hrozba (2008) (TV film)
Blbe a pekne trapne az to bolo fakt zabavne
Apokalypsa (2006)
Jedno z najväcsich sklamani vobec a sracka s velkym S