Recenzie (626)
Bad Boys 2 (2003)
Dvojka si ma ziskala viac . Je vtipnejsia , nadupanejsia , akcnejsia a jednoznacne coolovejsia
Batman: Dead End (2003)
Neskutocne zabavna pecka
Batman sa vracia (1992)
Dokonalost sama o sebe . Toto je pre mna komixova adaptacia NO.1 , na ktoru nema ani skvela prva cast . Hodnotenie - 100 a viac %
Batman začína (2005)
Aj u prveho Batmana od Nolana mam rovnaky problem ako som mal u prveho Batmana od Burtona a to ten ze pre mna boli slabsie ako ich pokracovania . Kym u Burtona dvojka ponukla viac zaujimavejsich postav a maximalne dokonaly temny goticky vizual , ktory sa len tak nevidi , tak u Nolana som mal s prvym dielom problemi hlavne s rozbehom filmu . Nie zeby bol nudny ale ked chcem pozerat film o Batmanovi , tak chcem Batmana nie v poslednej tretine filmu . A dost mi aj vadili zaporne postavy ktore oproti dokonale sialenemu Jokerovi z druheho dielu boli viac nez priemerne . Nejde ani o to zeby Liam Neeson nezahral svoju postavu dobre , ale problem bol ze ako zaporak sa mi do sveta Batmana vobec nehodil a tak isto z mojej strany dopadol aj C.Murphy . V zhrnuti , keby sa nejednalo o Batmana , ale o nejaky iny film , tak je to jednoznacne za 5* , lebo je to skvely film ale nie skvely Batman . Hodnotenie - 80%
Bean: Najväčšia filmová katastrofa (1997)
Takto ma vyzerat Kuzelna komedia , ktora nepotrebuje k rozosmiatiu fekalny humor a pobavy este 100 krat viac . Bravo Mr.Bean
Beetlejuice (1988)
Nadherne morbidna fantasy .
Beowulf (1999)
Celkom slusne spracovanie Beowulfa s hororovou primesou
Billy Bathgate (1991)
Film je hlavne o nesympatickom , vtieravom a hlupom sracovi Billym - malo kedy sa mi stane , ze mi nejaka filmova postava lezie na nervy az tak , ako mi prave liezol na nervy Billy . A co sa tyka Hoffmana , tak je to tak pol na pol - nieje az tak stvoreny pre rolu gangstera . Jediny herci ktory by ten film utiahli na jednotku , dostali malo priestoru . Willis , Tucci a Buscemi boli v svojich malych rolach vyborny . Skoda
Bílý duch (1988)
Videl som to este ako maly na vhs a viem ze vtedy sa mi to pacilo aj ked som mal iny pohlad na filmy ako teraz . Teraz si uz na to velmi nepametam , ale z nostalgie 80%
Bink v meste (1994)
Pre mna nostalgickych cistych 5* . Ako decko som bol na tom v kine , vtedy som ten film zboznoval , no a teraz si ho vzdy rad pozriem