Recenzie (175)
Beowulf (2007)
Pro mě průměrný film, na kterým se mi asi nejvíce líbil původní dabing. Dal bych 3*, ale ty příšerný animace film stahujou strašně dolů.
Tomb Raider (2018)
Hroznej CGI shitfest plnej věcí, které celkem fungují u her, ale rozhodně ne ve filmech.
Pán Pip (2012)
Velmi smutný film, který dějově není až tak zajímavý, ale nahoru ho táhne vynikající herecký projev Hugha Laurieho.
Cheongnyeongyeongchal (2017)
Dobrý film s celkem sympatickýma klukama v hlavní roli, ale mám s ním jeden výrazný problém. Tím myslím žánr komedie. Vyloženě vtipných momentů tam moc není a spíš je to komedie ať už úmyslně nebo neúmyslně ve smyslu někdy absurdního chování hlavních hrdinů. Ale jinak řemeslně velmi slušně zpracovanej film a velmi dobře natočený akční scény. Lepší 3*.
Dabing Street - Černý prodej filmů (2018) (epizóda)
Jako sorry, ale ten seriál je sračka. Čekal jsem díky propagaci nějakou kvalitní zábavu a jedinej díl, kterej byl opravdu dobrej byl čtvrtej s Krobotem. Jinak je to průměr nebo spíš podprůměr. Tenhle díl je další hrůza.
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Tak tohle je hodně smutnej pokus o návrat k SG. Po všech stránkách katastrofa a jediný co stojí za zmínku je původní hudba.
Žít a zemřít v L.A. (1985)
Výborná osmdesátková atmosféra, výborná hudba, krásně natočený Los Angeles, výborná honička. Horší mi přišel příběh, místama efekty a konec mi taky úplně nesednul. Lepší 3*.
Justice League (2017)
Co se týče těhle komiksových velkofilmů platí, že když dva dělají totéž, není to totéž. DC zaostává za Marvelem prakticky ve všech směrech.
Politické harašení aneb S politiky stále netančíme (2001) (relácia)
Když to vysílali byl jsem ještě dítě, takže jsem to pochopitelně nesledoval. Genialita dvojice Šimek a Bubílková a nekonečná debilita českých politiků funguje i po téměř dvaceti letech. Jedna hvězda dolů za zbytečný hudební vložky, jinak neuvěřitelně trefná a vtipná záležitost. Obrovská škoda, že v dnešní době se nic takovýho nevysílá, protože materiálu by bylo víc než dost.
Fokus Václava Moravce (2015) (relácia)
Viděno několik dílů. Některé slabší, některé lepší. Právě jsem dokoukal díl o možném nástupu totality. Tenhle díl by měla být povinnost vysílat na středních školách. Vynikající díl s velmi zajímavými hosty.