Recenzie (141)
Pán tygrů (2020) (seriál)
Ani nevím proč, ale vždycky jsem si tak nějak myslel, že všichni ti "vidláci" (redneci, white trash a já nevím jak ještě se jim říká) v amerických filmech jsou jenom výplodem producentů, scénáristů a režisérů. Ne, oni fakt existují! Tenhle dokumentární seriál byl pro mě jedno velký WTF. Prostě jsem jenom seděl a nevěřícně sledoval co se na obrazovce děje. Občas mi o nedalo a podíval jsem se na stránku wikipedie o Joeovi Exoticovi nebo na youtube, asi abych si potvrdil, že se to fakt děje (dělo), že je to všechno skutečný. Uff, ani se nedivím, že po tom, co seriál spustili se z toho stl takový veliký hit.
Slepá pomsta (2018)
In Darkness se rozjíždí v hodně pomalu a po pravdě řečeno, i přes pár akčních scén, si nastavené tempo udrží až do závěrečných titulků. Ze začátku to vypadalo celkem slibně a myslel jsem si, že se dá očekávat něco ve stylu Čekej do tmy . Bohužel se po cca půl hodině film změní na jakýsi SPOILER špionážní thriller s opakujícími se flashbacky, několika zvraty a kde je hlavním padouchem Bosenský válečný zločinec. KONEC SPOILERU Škoda, možná bych raději než toto viděl remake už zmiňovaného filmu s Audrey Hepburn.
Nočnyje lastočki (2012) (seriál)
Seriál je možné shlédnout na YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=wOmyFyGu49g&list=PLhuA9d7RIOdaPW6tvhlrXyu8VPmyRyeDw
Kung Fury (2015)
To je prostě tak něco úchylnýho, že si to 5 hvězd zaslouží. :) Myslím že to ocení všichni co hltaly akčňáky z osmdesátek na padesátkrát zkopírovaný VHS... https://www.youtube.com/watch?v=bS5P_LAqiVg Edit: na Youtube k tomu doporučuju pustit titulky protože ty popisy toho co je zrovna slyšet taky stojí za to...
Trabantom až na koniec sveta (2014)
Dávám sice 3* ale asi jenom z toho důvodu, že jsem viděl seriál dříve než film. Sestříhat seriálových 312 minut na filmových 98 minut se prostě někde projevit musí...
Transformers: Zánik (2014)
Uff... Teda čekal jsem všechno možný ale tohle teda ne. Šíleně dlouhý omalovánky, který by se daly bez nějakých větších problémů prostříhat na polovinu. Michael vyměnil modrý a zelný filtr na kameře spolu s americkou vlajkou v každém druhém záběru za kameru takovou, že kdybych trpěl na epilepsii, tak by to se mnou muselo několikrát šlehnout. A ten product placement, no to se snad musel učit od nějakých českých režisérů... To chtějí natočit ještě další dva díly? A kdo se jako po tomhle na to bude dívat?
Svetová invázia (2011)
Hoďte do mixéru Den nezávislosti, Districkt 9, Černý jestřáb sestřelen a opepřete trochou Válkou světů. Pořádně promíchejte a vzniklou hmoutu vylejte na plátno. A můžete tomu říkat třeba Světová invaze...
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilácia)
Stará dobrá Futurama je zpátky! Tenhle film je jedna velká parodie - filmaři si tady vzali na paškál takové filmové hity jako je Pán prstenů, Hvězdné války nebo třeba videoklip od Beatles - Yellow submarine a spoustu dalších...
Oko dravca (2008)
Tak tenhle film je fakt jízda v podstatě od samého začátku až do úplného konce. Je to tak trochu mix Nepřítele státu s Matrixem. Výborně jsem se u filmu bavil, ale i tak musím srazit jednu hvězdičku a to za poslední dvě minuty filmu - jo, to je holt amerika a ty jejich konce...
Osudové zrýchlenie (1994)
Filmů z parašutistického prostředí moc není a tak se nabízí srovnání s filmem "Zóna úniku", který je ale o poznání lepší a tady to nezachrání ani půvabná Nastassja Kinski...