Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Futurama (1999)
Rozhodně lepší než Simpsnovi. Jenom je škoda, že to nedávali (a nejspíš ani nebudou) na nějaký český tv stanici... "Kiss my shiny metal ass" :)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Hrdinovia (2006)
Ajťáci (2006)
Simpsonovci (1989)
Ale jo, proč ne. Kdysi jsem to sledoval poměrně pravidelně, ale teď v době kdy to dávají bohužel většinou nebývám doma. Každopádně existuje lepší seriál - Futurama...
Červený trpaslík (1988)
Bratstvo neohrozených (2001)
Tento seriál má podobný osud jako seriál "Ze Země na Měsíc" - Tom Hanks natočil Ryana a toto téma (druhá světová válka počínaje vyloděním spojeneckých vojsk v Normandii) se mu natolik zalíbilo, že o pár let později produkuje snad nejdražší seriál všech dob - Bratrstvo neohrožených. Seriál sleduje osudy roty E od jejich příchodu do evropy do ukončení války.