Recenzie (265)
Jazero smrti (2008)
Kdybych se na to díval na dětském převýchovném táboře nebo v pasťáku, asi by to mělo větší koule. Tohle mělo spíš jen taková varlátka.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Kapitán Debilita.
Tí druhí (2001)
Jak si z hororu udělat komedii? Vypít 9 malých piv a sedmičku vína.
Drive (2011)
Tak tohle mělo neskutečný drajf.
Czech Made Man (2011)
Povedená oneman show.
Sucker Punch (2011)
Je mi úplně jedno, že je to totální scénáristická kravina a vypadá to, že to napsal někdo právě po lobotomii. Tady jde o vizuál, který je naprosto dokonalý. Třístovka oproti tomuhle vypadá jako nějaký "projektík," čímž ji samozřejmě nechci nějak srážet. Snyder si jede to, co ho baví a je to dobře. Jediné, co bych vytkl, je podivný mix hudby, kdy pubertální rádiovky střída Björk, ale to bude asi tou lolitkovskou image:)
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Kolosální nuda.
Dalkomhan insaeng (2005)
Už dlouho jsem neviděl film, kde by krev vypadala jako krev.
Iron Man 2 (2010)
Dokonale zmáknutá hi-tech podívaná, co se po vizuální stránce týče. S dějovou linkou, scénářem už je to o poznání horší.
Fotri sú lotri (2010)
Bohužel to příjemné pnutím mezí Stillerem De Nirem, které sálalo z 1 a trochu z 2 se zde nadobro vytratilo. Příliš strojené konflikty bez vtipu a tlačení na emoční pilu tenhle sníme naprosto zazdily. Za zmínku snad stojí jen scéna v bazénku plném plastových míčků, jinak bohužel žádný zapamatovatelný moment zde nebyl.