Recenzie (265)
Hore (2009)
Příjemná podívaná, ve které uvidíte, jak to vypadá, když pes mluví jako Liška.
Mučedníci (2008)
Takovéhle mrazení v zádech jsem měl naposled, když jsem viděl makat cikána.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Mám dojem, že Malkovich se pro tuhle roli narodil.
127 hodín (2010)
Jen mi tam chyběli Rolling Stones, jinak super.
Dievča z lepšej spoločnosti (2003)
V krizi největší jsem zvedl v autobusu zhlédl tenhle filmek, který byl občas vtipný a častěji trapný. Každopádně škoda Brittany...
Berlin Calling (2008)
MINIMÁLně maximální
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Opakovaný vtip přestává být vtipem a tady to platí dvojnásob. A i když je Kevin až moc velký psycholog, pořád je to dobré.
Sám doma (1990)
Bez tohohle uječeného kluka si už dokáže představit Vánoce málokdo. Škoda, že Culkin vyměnil pravý sníh za trochu jiný snížek...
Posledný Mohykán (1992)
Geniální Lewis, geniální film a vůbec nejgeniálnější soundtrack.
Habermannův mlýn (2010)
Věřím, že plno Čechů jen stěží zkousne tuto látku a bude se odvolávat na černobílost postav. Jenže ono to tak bylo a je dobře, že konečně někdo sebral odvahu a tuto látku zpracoval. A navíc, za Rodenem bych šel až nakonec světa. Herz je zpět...