Recenzie (1 245)
Strom pohádek (1987) (seriál)
Výborná série televizních pohádek. V roli vypravěče Věra Galatíková a v pohádkových příbězích se vystřídala celá plejáda českých herců. Krátké, vtipné, skvěle zahrané.
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Čím víckrát tenhle film vidím, tím se utvrzuji v tom, že se jedná o nejlepší českou romantickou komedii všech dob. A Tomáš Holý byl mezi dětskými herci absolutní jednička.
Kate a Leopold (2001)
Jedna ze slabších romantických komedií s Meg Ryan v hlavní roli. Mám ji v tomhle typu filmů rád, ale tohle jí tak úplně nesedlo ... O posunu v čase byla natočena spousta působivějších filmů. Láska to tady bohužel nezachránila :)
Zbytečná krutost (1984)
I slabší chvilky si Coenové v tomhle filmu vybrali, ale celkově je to prvotina jak hrom ! Atmosféra, která by se dala chvílemi krájet a jak říká POMO - poslední čtvrthodina je úžasná :) P.S. Barrry Sonnenfeld ve filmu nehraje (jenom jeho hlas v telefonu), ale za to stojí za kamerou !
Rumplcimprcampr (1987)
Průměrná pohádka která jen dokazuje, že až na výjimky američani na hrané pohádky kašlou. Jejich úroveň je v průměru daleko horší než u nás :)
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
V žánru "televizní pohádka" neznám lepší kousek. Pohádka (nebo spíš muzikál) se proslavila především výbornými písničkami dvojice Svěrák & Uhlíř, z nichž některé vešly do dětských zpěvníčků a nejen do nich. Škoda, že nebyla více rozvedena paralela mezi "civilními" a pohádkovými postavami :)
Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (1977) (TV film)
TOHLE je klasika romantické komedie po česku. Včetně pokračování je to jedna z nejpříjemnějších filmových sérií kterou znám. A to jsem na tenhle žánr specialista :)
Veľké problémy (2002)
V jednom roce dva tak odlišné filmy ! Zatím co mě dvojka MiB totálně zklamala, tak tahle komedie přesně naopak. Barry Sonnenfeld udělal asi MiB II pro peníze a tuhle bláznivou komedii pro radost. K hlasitému upřímnému smíchu mě dlouho žádný film takhle příjemně nevyprovokoval :) Pět hvězdiček je moc, ale čtyři málo. (Ta stylová inspirace Guy Ritchim mě také na pár místech napadla ... a potěšila).
Dievča na roztrhanie (2002)
Sice průměr, ale kouknout se na to bez problémů dá. Pobaví, nepřekvapí a hlavní devizu - kontrast jihu a severu naplno ocení pravděpodobně jenom v Americe. A konečně ... Reese je fakt moc pěkná a její rozhodování mezi Joshem Lucasem a Patrickem Dempseym je opravdu velice VELICE těžké (aspoň moje dcera to tvrdí :)
Blafuj ako Beckham (2002)
Hrozný název, nevábný námět, v Londýně žijící režisérka narozená v Keni - půjčeno ze zoufalství. Z nějakých (pro mě zpočátku těžko pochopitelných) příčin se mi tenhle film líbil. A to tak, že hodně :) Možná jsme už přesyceni těch Hollywoodských velkorozpočtových bijáků a dát si sem tam něco "normálního", příjemného, trošku sladkého s jemným humorem nám udělá jenom dobře. Takže pokud vás Beckham v názvu odradil, honem to napravte, protože o něj tu opravdu nejde. Budete odměněni příjemně stráveným večerem.