Recenzie (1 243)
Mladá léta (1952)
Lehce nadprůměrný životopisný film. Jedna z prvních velkých rolí Eduarda Cupáka, ve které ztvárnil Aloise Jiráska. Myslím, že to bylo dokonce dřív, než jeho slavnější Vilík Roškot z "Měsíce nad řekou".
Rokerky (2002)
Lehce nadprůměrná zábava s výbornou trojkou hlavních představitelů. Trošku slabý scénář řeší povrchně náhlé vzplanutí usedlé matky k bývalému stylu života, které se jeví dost nevěryhodně rychlé. Susan Sarandon je ovšem skvělá v obou polohách. Geoffrey Rush zvládl svého neúspěšného scénáristu probudivšího se do nového života bravurně :)
Druhý dech (1988) (seriál)
Tak tohle je sice daleko horší než "Žena za pultem"(a to je opravdu co říct :), ale v žebříčku nejhorších českých seriálů se před tenhle skvost postupně dostává stále víc a víc těch "polistopadových". Smutné ...
Nevinný muž (1989)
Když si policisté z drogového spletou adresu zásahu proti dealerovi a postřelí nevinného, nezbývá než ušít na oběť důkazy o jeho "vině". Tom Selleck se dostává do vězení, kde se z něj stává trošku jiný člověk, který se už tak lehce zlomit nedá. Průměrný snímek vzdáleně připomínající Shawshank, ale opravdu jen vzdáleně :)
Trsteniarik a jeho rybník (1983) (seriál)
Ne tak propracované jako Křemílek s Vochomůrkou, ale paní Bohdalová opět skvělá.
Krkonošská rozprávka (1974) (seriál)
Kuba, Anče, Trautenberg, hajnej a Krakonoš. To vše podepřeno nádherným hlasem Bohuše Záhorského udělalo z hraných večerníčků absolutní klasiku. Má to svoje kouzlo i pro dospělé - alespoň já jsem se vždycky bavil náramně :)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Muzika Karla Svobody a krásně namluvený "Hop" Borise Rösnera tvoří spolu s Aťkou Janouškovou animovaný seriál, který jsem prožíval s mými dětmi jako bych byl jedním z nich :)
Malena (2000)
Sorry, ale mně to tak úžasný zase nepřišlo. Monica Bellucci je sice chvílemi pěkná, ale taky chvílemi taky dost "divná" a vyplnit celý film pouze chlapeckými sny o ženský se mi zdá dost málo. Možná je to taky tím, že jsem si v půlce na chvilku zdřímnul :)
Z môjho života (1955)
Výborný Krškův životopisný film o Bedřichu Smetanovi se skvělým Karlem Högerem v hlavní roli.
Ta naše písnička česká II (1990)
Osudy výborného houslisty za totalitního režimu. Trošku drsné, ale v mnohém velmi pravdivé. Hudebník přitlačený na dno leckdy povolil a s režimem spolupracoval. Některé ani nemuseli ke dnu tlačit. Spolupracovali bez řečí a jsou na vrcholku dodnes :(