Recenzie (43)
Veľký dar (2017)
Hm, kraaasne, tak tento filmík som si užil ako už dlho žiadny. 4,5/5
Nočné zvieratá (2016)
O čom to do kelu bolo?
Vražda v Orient exprese (1974)
Najlepšia poirotovka. Všetko úplne dokonalé. Až na Poirota :(. A to mam Finneyho vo všeobecnosti celkom rad, ale jeho Poirot je ten najslabší, akého som videl. Všetko ostatné však je dokonalé, každá postava, každý dialóg. No a Bergmanka, škoda hovoriť. Neviem, či niekto niekedy dostal Oscara za kratšie účinkovanie vo filme, než zrovna Ingrid tu, ale soška úplne oprávnene. Jej 5-minútovka s Poirotom je ukážka hereckej dokonalosti. Niekedy si dokonca púšťam len túto jednu pasáž z celého filmu :).