Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Studio 60 (2006)
Jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl. Posledních pět epizod je mistrovský dílo seriálové tvorby. Urval bych si ruku, jen abych mohl strávit ještě jednu sezónu s Mattem, Dannym, Harriet, Jordan a Jackem.
Homeland - Zradca (2011)
Temný prípad (2014)
Dr. House (2004)
Kancl (2001)
Futurama (1999)
Káčerovo (1987)
Na téhle dokonalosti jsem vyrůstal.