Posledné recenzie (60)
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
Nudnej, otravnej,... Kam se to hrabe na jedničku... Ztráta 2 hodin života (na Primě s reklamama každých 5 minut). Vřele nedoporučuju !! Ani nevim, za co ta jedna hvězdička
Resident Evil: Rozklad (2008)
Nové zpracovnání, které dle mýho názoru, filmu prospělo a přispělo k celkovému oživení i když pro některé to může až moc připomínat počítačové hry, což není moc pozitivní.
Chlipnosť nadovšetko (2004)
Dost "zajímavej" film :-D Ani nevím, co si o tom mám myslet, ale byla to sranda, to se nedá popřít!