Recenzie (1 052)
Matka versus android (2021)
tak se nám chloe vobjevuje ve strašných sračkách, genderově k zblití filmy jako je tohle rádoby postapo, hrající na city, debilní dialogy tomu jen dodávají korunu
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
nejlepší seriál a to dodnes, herecké výkony, z toho se můžou učit dnešní začínající rádoby herci, dialogy neskutečně krásné, v dnešní době, kdy se k nám plíží bolševismus a to hlavně v seriálech a filmech, je tohle furt světlem na konci tunelu sraček co nám cpou do hlav
Filmový dobrodruh Karel Zeman (2015)
představte si, že počítače nejsou atd., pro dnešní generaci je věta smrtící, ale PAN REŽISÉR ZEMAN, měl takovou fantazii a zručnost, že tyhle věci nepotřeboval, na jeho filmy koukám dodnes a rád
Cargo 200 (2007)
no na to, že je to ruský a o rusácích před rokem 1990, je to jízda, morbidita graduje až do samého konce, hození mrtvého vojáka z války v afgánsku na jeho vězněnou milou se slovy, snoubenec se ti vrátil, je jen špička ledovce toho co jí čeká, vodka je mocná a lidi nemocní
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
dvojka je lepší než jednička, akčák jak má být
Tritisíc rokov túžby (2022)
104 minut touhy po konci týhle slátaniny
Peter Pan a Wendy (2023)
ty vole tohle je fakt samo dno
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
ten seriál je starej jako já, a já ho miluju, né proto stáří ale pro laskavý i místy svérázný humor a sílu citů která z něj vyzařuje
Citadel - Špióni vylézají v noci (2023) (epizóda)
je to zatím svižné, ale nemůžu si pomoct, přijde mi to přesně tak, jak kočička s pejskem pekli dort
Zodiac (2007)
jeden z mála filmových kousků kterým délka prospěla