Recenzie (30)
Restart (2005)
Kdyby to šlo, tak bych přidala ještě půl hvězdičky, protože tenhle film je na české poměry opravdu hodně překvapivý. Neřeší nic z minulosti, neodehrává se nikde v zapadákově, není to ani hloupá teenagerovská komedie. Sice ten příběh fakt hodně pokulhává, ale některé momenty mě vyloženě "dostaly". A navíc kamera a hudba si zasluhuje těch hvězdiček pět.
Tak plynie čas (1965) (seriál)
Název seriálu přesně vysihuje jeho děj. Tak jde čas, jde a jde..... a nic se neděje, pouze jde čas. Asi ho natočili ti, co se doma hodně nudili.
Nový rok (2000)
Mě se tento film teda moc nelíbil. Námět to byl super, ale podle mě by se to dalo zpracovat mnohem, mnohem lépe. A ani konec není překvapivý, protože alespoň já jsem už od začátku tušila, že to dopadne právě tahle. Trochu mi to připomínalo Mechanický pomeranč od Kubricka, ale s tím se to samozřejmě nedá srovnávat. To každý chápe.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Podle mě průměrný seriál, možná by získal i více hvězdiček - kdyby nebyl tak strašně moc AMERICKÝ!! To mi na něm vadí úplně nejvíc. Z každé minuty na mě kouká ta jejich kultura, ty jejich stupidní soudní žaloby, se kterými by v žádné jiné zemi neuspěli a spíše by onoho navrhovatele poslali někam ... Hold, my nežijeme v "zemi snů."
Horem pádem (2004)
Od tohoto, kritiky velmi kladně hodnoceného filmu, jsem čekala mnohem víc. Možná jsem nepochopila, co tím chtěl autor říci, ale mě to připadalo nudné.
Kytice (2000)
Nechápu, proč se někdo snaží sfilmovat nesfilmovatelné! Pokus se nezdařil. Kytici jedině jako sbírku! Ta jedna hvězdička je za snahu...
Samotári (2000)
Podle mě je to jedna z nejlepších českých komedií, kterou bych klidně označila za kultovní. Hlášky z tohoto filmu jsou nezapomenutelné a Jirka Macháček je prostě jednička!!
Amélia z Montmartru (2001)
Nádherně natočený film!!! Neumím si představit, že by hlavní roli mohla zahrát nějaká jiná herečka. Audrey je prostě jedinečná a tato role je pro ni jako ušitá. Každý by měl v sobě mít něco z ní.
Láska nebeská (2003)
Podle mě je to nejlepší romantická komedie všech dob, na kterou se můžu dívat pořád. Rozhodně doporučuji všem, ať už jste zamilovaní nebo ne ..... láska je všude kolem:-)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Zajímavý film, o kterém se nedá říct, že "to tu už bylo." A navíc skvělé herecké výkony představitelů hlavních postav.