Recenzie (30)
Kuchyňa v Paríži (2014)
Příjemná a vcelku povedená oddychovka. Doporučuji však shlédnout jen, pokud jste viděli seriál, film v podstatě celý seriál ukončuje.
Irónia osudu (1975) (TV film)
Od tohoto filmu jsem nečekala vůbec nic, ale vyklubala se z toho velmi příjemná, romantická komedie se zajímavým nápadem, sympatickými herci a vtipnými hláškami. Můžu jen doporučit nezatracovat starší sovětské filmy, protože jsou svou kvalitou srovnatelné s českou klasikou!
God Grew Tired of Us: The Story of Lost Boys of Sudan (2006)
Velmi sugestivní dokument, skvěle natočený a nepřehánějící. Chvílemi vtipný, chvílemi k pláči. Doporučuji všem se podívat na to, co se děje v Africe a čím si musí takový malý súdánský člověk projít....
Ženíchov svedok (1998)
Naprosto nudný film, nechápu tu nominaci na Zlatého medvěda...asi nějaký omyl. Prostě něco, co si zbytečně hraje na historický film, bez jakéhokoli příběhu a navíc s naprosto předvídatelným koncem. Přijde mi, že tvůrcům šlo hlavně aby to mělo happy end. tečka.
Mazacia hlava (1977)
?????? ačkoli mám ráda psycho filmy, beru všechno, ale co je tohle??? pan režisér to asi už nakonec přehnal s tím LSD...
Pád do tmy (2005)
Nejak nechapu, proc tenhle film ma cervenou barvu. Podle me je to absolutne nezajimavy, nudny, beckovy horor se zbytecnou spoustou krve a hlavne bez jakehokkoli smyslu. Monstrum se mi vubec nezda byt strasidelne. Jedna hvezdicka je za jediny moment, kdy jsem se fakt lekla, jinak opravdu netusim, proc tento film vznikl.
Izba 1408 (2007)
Zajimavy ducharsky film, nechybi mu originalita, lekave momenty a trocha zmatenosti na zaver, myslim ze povedeny film. Navic mam rada filmy, ve kterych nevite, co je skutecnost, a co ne...
On je veľký, ja som maličká (2001)
Mé hodnocení je stejné asi jako u většiny lidí. Tohle je jen jakýsi pokus o umělecký film s ne příliš poutavým dějem, hloupou zápletkou a pro mě absolutně nesympatickými hlavními postavami, nad jejichž "hádkami" jen kroutím hlavou. To snad není možné. Nicméně ty 2 hvězdičky za Audrey, jelikož patří mezi mé nejoblíbenější herečky.
Doktor Flajster (1998)
Souhlasím s některými ostatními komentáři, že scénář tohoto filmu měl mnohem větší potenciál, než se z něj nakonec vyklubal průměrný film hrající na city. Možná změna režiséra by tomuto dílu určitě prospěla.
Da Vinciho kód (2006)
Tenhle film splnil přesně všechna moje očekávání. I když kniha byla samozřejmě lepší (což je ostatně vždycky), zdá se, že jinak to natočit ani nešlo. Možná někdy příliš rychlý dějový spád, možná to překotné vysvětlování působí, že kritikové tenhle film odsudzují. Ale mě se to líbilo...****1/2