Posledné recenzie (456)
The Orville - Pretrvávajúce dojmy (2019) (epizóda)
Příjemný díl, Orville už se dopracoval tam, že se na něj dobře kouká, i když se nic moc neděje, člověk souzní s postavami a jakoby už je doma v jejich světě. A navíc musím říct, že Leighton Meester vypadá tady daleko líp než zamlada.
Predestination (2014)
Neuvěřitelné, jak dlouho mi tenhle nenápadný film unikal. A v podstatě jde o jeden z kanonických filmů o cestování časem. Komorní hříčka, která z mála dokáže vykřesat hodně. Smíchejte dohromady Johna Connora s Marty Mc Flyem a Looperem, přidejte spoustu paradoxů a porušení veškerých zákonů o cestování časem a dostanete tuhle parádičku.
Klíč k sexu (2022)
Příjemná jednohubna na sobotní večer. Podobné téma jako "Naprostí cizinci", ale narozdíl od nich film tak nedramatizuje, nemoralizuje a vydává se odlehčenější cestou.