Recenzie (220)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Možná o krapet horší než Adéla ale i tak skvělé..
Robin Hood (2006) (seriál)
Víc dementní to už bejt snad ani nemohlo!!! na blití
Horšie ako smrť (2007)
Brilantní komedie
Harry Brown (2009)
Anglie umí točit drsný,brutální filmy a tohle není žadná vyjímka už uvodní intro s matkou a dítětem je dost drsný..jen škoda par nelogičností .
500 dní so Summer (2009)
Průmerný film kde hlavně valí obě dvě hvězdičky¨ ale určitě rád bych viděl pokračování s Podzimem:-D
Káčerovo (1987) (seriál)
Tohle byl nejlepší seriál od Disneyho v ranním vysílaní
Rýchla rota Chipa a Dala (1989) (seriál)
Jsme sledoval všechny podobný Disnejovky a tohle není vyjímka..Chipetka,Dale,Chip,Monty a Zipp
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Odpad skoro nedávám setřím si ho jen pro ty nejvetší srance.když jsem se na to začal dívat první serie me celkem zaujala(nechci říkat bavila:-D) možná proto že jse na to všichni u nás dívaly tak jsme nehctěl vybočovat..ostatně i nějací kamaradi to sledovali ale jak skončila průměrná první serie a Rybová odešla tak stál každej díl za stejný brdo,ne že by to před tím bylo lepší ale tak dale se to vydržet.ted už ne
Funny People (2009)
Dlouhé, nudné jediným pro mě pozitivem je tu Eric Bana
Dorian Gray (2009)
hvězdička za Ben Barnese který to tahne kupředu..i tak jde o zdařilé dílko