Recenzie (220)
Avatar (2009)
Wow.. ani si netroufám hledat větší přirovnaní které by ten film lépe vystihovalo,ale takový emocionalní zážitek jsem nečekal.digitalní orgie na plátně dělali taky dost a jsem rád že jsem mohl bejt u toho pááč tady už nejsme v Kansasu(Zemi), jsme na Pandoře :-) Monumentální film
Černej Dynamit (2009)
Opravdu Old School atmosféra co jde cítit s plátna,bezva filmek akorát ty vtípky jsou slabší
Mám rád Huckabees (2004)
Je to strašne divný,a nechapu jak se u takovýho filmu mohli sejít takový hvězdy..pro mě stráta času
Tango a Cash (1989)
dobře to šlape, ale na vyšší hodnocení by to chtělo stylovější akci jediný stylový ovšem jsou paradní hlašky...mám špatnou a dobrou zprávu:špatná je že nam dochází benzín a ta dobrá je že jeste trošku máme:-D:-D
Symptom Pandorum (2009)
Mě to sedlo nad očekávání,spousta originality a že jsou akční scény sestříhaný tak rychle? no a co nebyl snad sunshine tak celej sestříhanej? je to paradní temné scifi,a kdyby mel byt prequel nebo pokračovaní ani bych se nebranil obe latky jsou strašne zajimavé at už na planetě,nebo za vlády krále galla.95%
Projekt A (1983)
Skoro neznáma Komedie...která je ale naprosto vynikající a pro všechny milovníky Chana duležitým mezníkem jeho filmografie:-)
Třinácté patro (1999)
Znovu skvělá scifi s chytrým scénářem..takové filmy zbožnuju 80%
Rím (2005) (seriál)
Misto učebnice dějepisu sem se radči vrhl na tento serial a nelituju:-)
Dvanásť opíc (1995)
Bezkonkurenční scifi,Brad pitt jak ho neznáte,temná atmosféra...je to šik,je to fajn a je to best 95%
Vo štvorici po opici (2009)
Bomba komedie od samého začatku až po konečne titulky...fakt překvapení tohoto roku:-)