Posledné recenzie (21)
Star Wars: Chybná várka - Polapení (2024) (epizóda)
Nemohla jsem se dočkat na další díly. A tady je máme. Třetí série nám nabízí napínavé pokračování. První díl a už jsem vtažená do tématu a těším se na další.
The Walking Dead: The Ones Who Live - Years (2024) (epizóda)
Rick je pro mě moc důležitá postava. Ikdyž toho podělal víc než kdo jiný, tak to byl vždycky Ten Rick Grimes! A teď zpátky! Po dlouhém úmorném čekání máme zase zpátky Ricka. Kamera, střih a hudba - yes. CRM je nové prostředí a líbí se mi (lehce mi to teda připomíná město z Last of Us od FEDRY). Rick je zpátky. Thorne mi je teda příšerně nepříjemná a její přízvuk tomu moc nepomáhá. Rick se pořád snaží pomáhat lidem a pořád je to hrdina. Potřebuju další díly, ano.
Oppenheimer (2023)
Tak si říkám, jetsli mě to nebavilo kvůli tříhodinové délce, nebo protože tohle prostě není můj oblíbený žánr. Natočeno bych řekla bez chybičky. Nelíbilo se mi časté přeskakování míst a časů, protože jsem v tom měla po chvíli akorát guláš. Asi jsem taky nedokázala vnímat a chápat fyzikální pojmy a souvislosti. Nebudu dělat, že se mi to líbilo, jen protože se to líbilo ostatním. Tohle prostě není film pro mě.