Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Ajťáci (2006)
některé díly v druhé a třetí sezoně trochu slabší, ale celkově dost dobrý seriál.. 8/10
Simpsonovci (1989)
Bratstvo neohrozených (2001)
Futurama (1999)
Priatelia (1994)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Po prvním díle zatím solidní podívaná (8/10)... uvidíme dále // Tak je třeba říct, že seriál je takový pomalejší (což k tomu asi patří - nikdo nemohl čekat klasickou gradaci jako ve filmových gangsterkách), ale má to svojí atmosféru především díky dobovému zasazení a řadu povedených postav. // A po dokoukání musím jednu hvězdu přidat. Konečně to dostalo ty správný grády :)) 9/10