Posledné recenzie (11)
Majstri hrôzy (2005) (seriál)
**** Imprint, ***** Cigarrete burns
Vtedy v Amerike (1984)
To, ze me stal film 4 hodiny zivota vubec nelituji.Nadhera!!
Pobrežná hliadka (1989) (seriál)
Nahodou Baywatch byl sveho casu bestovy serial :) kdo nema rad Mitche? :) mno reknete