Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Nabídka, která se neodmítá. Brando jako jedna z nejvýraznějších postav v dějinách filmu a nezapomenutelný začátek přeměny Michaela Corleoneho, která je dovršena hlavně v druhém díle trilogie.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů... Ač třeba přehnaně sentimentální, tak Depp vynikající, Winona bez komentářů jakbysmet (speciálně miluju scénu, kdy tančí ve vločkách), Vincent Price, skvělá hudba, masky... Zkrátka parádní podívaná i naponěkolikáté. 5* Jen si sednout a zasnít se
Osvietenie (1980)
SE: Velmi dobré... Pomalejší rozjezd, který je však pro zbytek filmu nezbytný... Zbytek už je výborný. Nicholson luxusně zahrál svou roli maniaka, mimo to se mi velmi líbilo i pojetí kamery... All work and no play made Jack a dull boy...
Diablov advokát (1997)
Nejlepší ďábel ve filmu - Al Pacino...
Neľútostný súboj (1995)
Vážně paráda. Řekl bych, že po druhém shlédnutí je film snad ještě lepší. I když člověk ví, jak se věci vyvinou, stějně se ani na chviličku nenudí. A to moc filmů nedokáže.
Sedem (1995)
Výborný film (ať už to, jak je natočený nebo jak je napsaný scénář), dobrá ústřední dvojice a bezchybný Kevin Spacey, z kterého jde přímo mráz po zádech... Na ten závěr nikdy nezapomenu (když jsem ho viděl napoprvé, úplně mě dostal)
Leon (1994)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Skvélé dialogy, skvělá atmosféra, skvělý film - viděno mnohokrát - 10/10
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Nezaslouží si 5*, ale tohle je prostě moje nejoblíbenější komedie s BS+TH... Paampapapaaampapa.... Lalalalala :D I feel like king in my buggy... Scéna v télocvičně atd atd