Recenzie (15)
Dexter (2006) (seriál)
Nejsympatičtější masový vrah roku 2006 :)
Horizont udalosti (1997)
Dámy a pánové, držte si klobouky... jedeme z kopce. A to doslova, od slibně začínajícího sci-fi až k břečce smíchané z litrů krve a nechutností. Ne že bych byl nějaký lidumil, kterému vadí krev. Braindead patří k mým nejoblíbenějším filmům, ale to jakým způsobém nám to servíruje Anderson nelze nazvat jinak než ubohost. Film se tváří jako by měl nějakou hlubší pointu, ale není to nic jiného než laciné béčko. Jedna hvězda je ještě mírné hodnocení a nebýt toho začátku tak tu máme prvotřídní odpad. Zlatý vraždící emzáci...
Doba ľadová 2 (2006)
Treti * za vacnatce.
Cry_Wolf (2005)
Velice mile prekvapeni. Hlavne pointa a zaver filmu tahne hodnoceni hodne nahoru.
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Skvost pro všechny milovníky filmů Kevina Smithe :) Jinak bude váš divácký zážitek přinejmenším poloviční..
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Hodnocení berte s rezervou, protože 4* nejsou za film jako celek, ale spíš se jedná o hodnocení cgi a hudby. Příběh není zrovna nejsilnější stránka a navíc ti z nás, kteří nehráli hru se v něm budou trošku těžkopádně orientovat. Japonské dialogy mi přídou dost zabržděné a toporné, ale co... je to pastva pro oči a až na pár chvil jsem se dobře bavil (koukal s otevřenou pusou co všechno grafici vykouzlí :)
Lovec votrelcov (2003)
Nic sem od tohodle filmu nečekal, takže mě docela mile překvapil. Pokud nemáte zrovna nic lepšího na práci, tak můžete docela příjemně zabít hodinu a půl :)
Nenávisť (2004)
Trochu váhal mezi 4 a 5 hvězdičkama, nakonec mě to strhlo k plnému počtu. Doufal jsem, že se zase jednou budu u horroru bát a ne sledovat 90-ti minutové krvavé lázně. Tím splnil The Grudge všechna moje očekávání na 100%. Plížívá kamera lačně vykukující za každý roh, aby na vás mohlo něco vybafnout mě dokonale napínala po celou dobu filmu a navíc byla doplněná pár "pikantnímy" scénami s trochou krve. A ikdyž je to celé tak nějak pořád o tom samém a člověk se nic převratného nedoví, má to prostě grády... Pokud se rádi bojíte, tak můžu jenom doporučit. Slabší nátury ať se radši dívají s někým koho můžou chytit za ruku a nechají si rozsvíceno. Rad bych to porovnal s Japonskymi verzemi, ale asi budou celkem tezko k sehnani....
Vraždy podľa Judáša (1999)
Spatna kopie Sedm. Sice to bylo docela koukatelne, ale vic jak 2* tomu dat nemuzu.
Virtuálna posadnutosť (1998) (TV film)
Hrozne dlouhe, pruhledne a nudne... navic nesnasim, kdyz je ve sci-fi filmu hromada nelogicnosti a nedomyslenych veci...