Recenzie (124)
Griselda (2024) (seriál)
Po shlédnutí dvou dílů - skvělé! Dynamické, věrohodné, napínavé a zábavné! Co si víc přát! Snad si další čtyři díly udrží tuhle úroveň. Bohužel neudržely…! Seriál je výborný do 4.dílu, 5tý a 6tý díl katastrofa! Scénáristi totálně zkazili celý seriál. Nezajímavý a přeexponovaný děj. Divák neuvěří, že se z inteligentní Griseldy stane totální kráva a narkomanka. Absolutní úlet scénáře a dramaturgů!
The Long Shadow (2023) (seriál)
Shlédl jsem zatím první tři díly a ten seriál je skvělý! Lidský a věrohodný. Věřím, že další díly budou na stejné úrovni. Zatím nejlepší seriál posledních měsíců!
Správa (2019)
Spíš rozhlasová hra, než film. Navíc informace, které se už věděly. Pro mě nudný film.
Trestní rejstřík - Tísňové volání (2024) (epizóda)
Shlédl jsem zatím první tři díly. Velmi slušná kriminálka, doporučuji.
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
První díl…Temný a nudný. Žánrově spíš fantasy, než reálná kriminálka z Islandu.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
První dvě třetiny filmu jsou dějově “příliš”…Zbytečně mnoho situací, jejichž mechanismus je stejný takže začnou nudit. A to je hlavní problém tohoto filmu - “příliš mnoho děje”, který se bohužel opakuje. Škoda, že do střižny nepřišel někdo, kdo měl čerstvý pohled! Film se měl zkrátit minimálně o 30-40 min. a výsledek by byl lepší a divácky snesitelnější.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Vykonstruovaná, neživá a překombinovaná vztahová kriminálka. Nakonec jako všechny knihy od Harlana Cobena. Co se ještě dá jakž takž přežít při četbě knihy, při převedení do seriálu vypluje drtivě na povrh…
BlacKkKlansman (2018)
Dobrý, zajímavý film. Stojí zato ho vidět.
Úsvit (2023)
Naleštěná nuda, nic víc.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Bohužel…zdlouhavý a depresivní film bez tempa. Pro mě velké zklamání. Pro kina zcela nesmyslná délka. Škoda.