Recenzie (119)
Muž, ktorý stál v ceste (2023)
Dobře udělaný film.
Sugar - Naivný (2024) (epizóda)
Ten seriál je prázdná fasáda. Nažehlený manekýn v čisťounké košili. Chandler, to je jiná liga. Anebo Čínská čvrť, ta je proti Sugarovi absolutní TOP!
Emily the Criminal (2022)
Zajímavý, dobrý film. Stojí za to!
Sugar - Križovatka Šibuja (2024) (epizóda)
Nablýskaná hra na Raymonda Chandlera, která Marlowovi nesahá ani po kotníky. Napomádovaný hlavní hrdina v nažehleném obleku….atd.
Ripley (2024) (seriál)
První díl té nudy mně stačil. Dále nepokračuji.
Kursk (2018)
Tragický příběh nudně podaný.
Svadba upírov (1993)
Jemná upírská komedie vyprávěná s nadhledem. Tenhle žánr v Čechách ještě nikdo nenatočil. V jistém smyslu je to u nás průkopnický film. Jediný celovečerní film, kde hrála zpěvačka Iveta Bartošová. V roce 1993 získal Cenu diváků na festival horrorových filmů ve Španělském Burgosu.
Tri dni Kondora (1975)
Špičkový příběh, špičkový film!
Iveta - Série 2 (2023) (séria)
Hrozná šmíra! Že to bude takhle špatně napsaný a režírovaný, to předčilo i moje nejhorší představy. Iveta byla rozporuplná osobnost, ale tohle si nezasloužila.
Tokyo Vice - The Noble Path (2024) (epizóda)
Skvělý díl! Špičkový seriál!!