Recenzie (546)
Miliónový nadhadzovač (2014)
Další z filmů, který se točí okolo indických stereotypů. Pardon, ale američani si musí myslet, že indové neznají ani splachovací záchod.
Stratené dievča (2014)
Prosím o to aby se přestalo používat slovo "řemeslo" ve spojení s filmem. Skoro na každý stránce u tohodle filmu někdo použije slovo "řemeslo". Pseudo odborníci / intelektuálové co tohle slovo používaj do svých přízpevků mě uplně vytáčej. Co se filmu týče, tak po dlouhý době docela dobrej film od Finchera. Problémem dnešních filmů je pořád ta nesmyslná stopáž, proč to nemohlo bejt o půl hodiny kratší, koho zajímaj záběry na moře a podobný chujoviny. Prostříhat, promazat, zrychlit a sme na peti hvězdách. Tak snadný to je :-)
Jay and Silent Bob Get Irish: The Swearing O' the Green (2013) (TV film)
Jasona Mewese je mi až líto. Na jeho vyjadřování se dost podepsalo nespočetný množství drog, alkoholu a buh ví čeho ještě. Fandil sem mu aby konečně dal dohromady celou větu, bohužel se mu to povedlo jen sporadicky. Jinak je to zábavný jako vždy.
Automata (2014)
Zajímavá byla jen první půlhodina, pak to de rázně do kytek a nepřestane nudit prakticky do konce. Film má možná nějakou myšlenku, pokud ano tak mě uplně minula. Celkovou pomalost děje a příběhu umocnují ještě pomalejší roboti, žádný CGI ale nejspíš vypučený z nějaký japonský výstavy.
Uvězněni v čase (2007)
Miluju španělský filmy :-)
Stanice číslo 76 (2014)
Třeba takový filmy, škoda že forma předčila obsah. Divadelnost z toho čiší od začátku do konce a je to škoda, hra pravděpodobně moc dobrá nebyla už tam.
Elysium (2013)
Kdyby tam nebylo desítky nesmyslů (léčební kapsle jen v Elysiu, hodinu po operaci mozku vrtání šroubů do kostí Matt už vesele běhá, otevřená vesmírná stanice ve vesmíru atd..) tak by to mohlo být pěkný scifíčko.
Free to Play (2014)
Po shlédnutí filmu, jsem si Dotu 2 stáhnul a zkusil si to zahrát, k mému překvapení je to solidní hra a poměrně zábavná. Ve filmu bylo dobře naznačeno jak ji lidem popsat, Jedná o spíš směsice několika her, který bych to po dvou hodinách hraní nazval mix mezi RTS, RPG, Pokemonama a šachama. Těch kombinací jak to hrát jsou opravdu miliony a myslím že ani ty nejlepší hráči zdaleka nevyčerpali vše co v této hře de.
Tulák (2014)
Patizon se snaží, Pearce se jen dívá bez použití mimiky. Bohužel se v tomto filmu až na dvě tři scény nic neděje. Ani jsem nepochopil námět, jestli jde o road movie, apokalipticky film, drama nebo co vlastně.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Dá se na to koukat, pomalejší rozjezd, ale časem si to člověk oblíbí. Místama se i pobaví.