Recenzie (546)
Trojí hranice (2019)
Prvni pulka Ghost Recon:Wildlands, mistama to pokulhava tim ze film chce rict nejaky poselstvi, kazdopadne ztraci to celkove naboj. Skoda vyprava kamera a stylizace byla skvela.
Holmes a Watson (2018)
Proste odpočinkova komedie, kde bohužel neni naplno vyuzit Willuv potencial. Hledat v tom nejakou hloubku nema smysl.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Neskutečný CGI z produkce Jamese Camerona, příběh taky fajn ale co to totálně posrává je ten slizkej klučina, jak může někdo v dnešní době do tak drahýho filmu dat takovyho vocasa.
Deväťdesiate (2018)
Bohužel informativní hodnota nulová. Je to vlastne pouze video bez scénáře. Každopádně v 90kach par podobnych filmu skutečně bylo, například Kids, ale tam to všechno dává větší a syrovejsi náboj.
Kids (1995)
My childhood flick on whs
Mladí zabijaci (2018)
Casting příšernej, scénář prisernej....proste 4 krávy něco delaj a říkaj a pak z nějakýho mě neznámého důvodu střílej. 2 hvezdy za kameru a hudbu
Level 16 (2018)
Jako epizoda Black Mirror fajn ale tahle stopáž je opravdu moc.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
De to ale opet hype jak hovado.
Key and Peele (2012) (seriál)
Pecka
Odrazu sme rodina (2018)
Bohužel ani Marky Mark, který hraje stejne jako všude to nemůže zachránit. Je to klasicka USA rodinna komedie bez vtipu s morálním podtextem. Přiznám se, že jsem to ani nedokoukal, prostě nebyla chut