Recenzie (546)
Armáda jednoho (2016)
Šlo to, bylo to krátké, ale zato film nenudil. Samozřejmě je to jiný druh filmu než sme od Larry Charlese zvyklí. Každopádně Nicolas Cage si to vzal po svém a vyšlo mu to. Nechápu hodnocení na CSFD, tolik mnohem horších filmů má hodnocení vyšší.
Boj o ředitelnu (2016) (seriál)
Neni to tak ulítlý jako Eastbound & Down ale parta kolem Dannyho McBrida se opět sešla a válí jak má. Doufám, že bude ještě hodně podobnejch seriálů.
Jedna noc (2016) (seriál)
Zatim nejlepší počit tohoto roku. Update: proč mi nikdo neřekl, že je to prakticky 100% remake britského seriálu criminal justice :-) Na ten se ted už opravdu koukat nebudu
Feed the Beast (2016) (seriál)
Ohnivý kuře s Rossem a tim blbounem z Atlasu Mraků. je to hrozně hloupě zrežírovaný a herci hrajou taky dost příšerně.
Southbound (2015)
To byla jednohubka na patecni vecer. Mimochodem tenhle styl mi vyhovuje ve všem.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Nechápu jak v dnešní době může něco takovýho dostat peníze. V tom filmu je všechno špatně, herci, scenář, efekty, režije.. navíc je to plný klišé který by byly otravný i v roce 1994. Emerich už by neměl točit nic, peníze pro něj dejte prosím někomu jinýmu.
Pojďte se mnou létat (2010) (seriál)
5 Dílů je prakticky kopie prvního dílu. Stejné vtipy pořád dokola. Někdy ale opravdu dokonalé, jindy lehce trapné.
Hardcore Henry (2015)
Hardcore se to jmenuje poprávu, nemůžu jinak než 5*
Pod rúškom tajomstva (2016)
Nechápu nízká hodnocení, film sem si pustil v době, kdy měl tady 56%. Dostal jsem zajímavý příběh, prostředí, sympatický herce a jak již bylo zmíněno, noir detektivní atmosféru. Závěr byl taky zvládnutý na jedničku, neřekl bych ani tak předvídatelný, jako spíš vhodný ke směru celého filmu. Někdy jsou ty ultra šajalamanovy twisty na škodu, navíc zde se postavy chovají opravdu smysluplně.
Preacher (2016) (seriál)
Po 8mi dílech zvedám na 5* tohle je fakt pecka. prostředí, děj, chování postav všechno výjímečné.