Recenzie (546)
Fotky zítřka (2014)
Svěží film, hlavně námětem to se přiznávám. Ale jen víc takovejch pokusů a budu happy.
Misia: Prezident (2014)
Letadlo americkyho prezidenta je sestreleny nekde and Finskem. Terorista co ho sestrelil chce presidenta lovit. Jeho však zachranuje malej finskej mongoloid kkterej je v lesech na zkousce odvahy...Takovyhle namety vymejšlí opravdu nemocny lidi...halvne kdyz presidenta USAprevazej v mrazaku v helikoptere aby byl čerstvej aby ho moch terorista zabit, nechat ho vycpat a vystavit si ho v obejvaku
Chappie (2015)
Rekněte 3x rychle za sebou "Chappie" :-)
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
Průměr ve všech rovinách. Na konec sem se už ani nedíval.
Birdman (2014)
Jeden z těch filmů kde forma převláda nad obsahem. Dějově se nedá říct, že by byl film nějak zajímavý. Pravděpodobně když si toto Iňaritu uvědomil a řekl si.....hmm a co kdybysme to natočili "bez střihu" a přidali ptačího muže co bude jako ďáblik mluvit v pozadí. Upřímně já tyhle filmy, kde má člověk hledat nějaký poselstvý, odkazy společnost a jiný chujoviny nemám moc rád. Navíc v každym filmu, kterej byl kdy natočenej, lze najít nějaký poselství nebo odkaz na společnost.....když ví že to má hledat. 3* za to že je to "bez střihu" protože to mám rád :-)
Whiplash (2014)
Film o tématu, který mě nezajímá. Jenže ono je to tak skvěle zrežírovaný, zahraný a napsaný :) No a to finále.....ufff paráda.
Sliedič (2014)
Pecka film, jeden z nejlepších letos.
Pod zemou (2014)
perfektní shaky cam horor. první půlka tomb rider, druhá hodně našlápnutej scarry shit. PS: myslim že to ani nebylo tak levný.
John Wick (2014)
Bohu díky za tyhle klasický akčnáky + něco jako gunkata z Equilibrium. Pomsta za mrtvého psa v nejčistčí podobě. :-)
Bláznivá jazda v L. A. (2014)
Po dlouhý době zábavná shit-happen komedie. Kapitan Kirk rullez..