Recenzie (185)
Joker (2019)
dal by som 4,5/5 na plnych 5* to nemalo. Mám dojem že tento joker je tiež veľmi realistický a mal som pocit že sa skôr podobá a na jokera z 60 rokov ktorý je ale dark. Spokojnosť.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Radšej si pozrieť nejakú epizodu z klasických Power Rangers než tento nesúrodý výtvor. Hlavné postavy sú nesympatické, majú nudné a typické "no balls" persony. Hudba je otrasná, bežná royality free ktorá je v hodnote tak do 100€. Jediné pozitívum je asi stvárnenie Zordona. Inak nič.
Černobyl (2019) (seriál)
Prekvapivo málo dramatizácie, je to viac dokumentárne než sa dalo čakať.
Nezdolná Kimmy Schmidt (2015) (seriál)
Skvelá zábava. Tretia séria je slabšia, štvrtá to trocha opravuje, ale všetka kvalita vyprchala v 2 sérii. Tak ci tak som sa skvelo bavil, mohlo byt menej "gay stuff" , Titus mal az privela screen time podla mna a mensi focus na Kimmy.
Dobré místo (2016) (seriál)
Wow, zo zaciatku (cca prve 3 epizody) to znelo ze vsetok vtip minuli tam a ze dalej to uz bude len nudne, ale použité vtipy a stále progresujúci dej mi nedovolil odtrhnúť oči. Výborne som sa zasmial a pobavil. Dúfam že 4tá séria už bude naozaj posledná, pretože síce je možné do tohto scenaru pridavat no mohlo by to len uškodit.
Happy! (2017) (seriál)
Zábavné a miestami pekne brutálne. Nápad skvelý, dojem kazí trocha horšie cgi.
GLOW: Nádherné ženy wrestlingu (2017) (seriál)
Neurazí, ale mám dojem že seriál bol skôr zamýšľaný pre ženského diváka. Zdá sa mi to že všetko je také strašne pozitívne. Chcelo by to viac drama.
Krotitelia duchov (2016)
Niesom fanusik povodnych ghost busters, niesu to zle filmy ale pre mna neniesu TOP. Preto mi tento film pride celkom fajn, je to fun.
Nové opičí legendy (2018) (seriál)
Najivné, a nudné. Efekty slabé, herecké výkony absentujúce. Story hlúpa. Odporúčam vynechať. Urcite ale nevynechat : https://www.csfd.cz/film/198942-opici-kral/ , ktory je o moc lepsi :)
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Kvalitné efekty a z počiatku zaujímaví dej, no od epizody 3 až po 9, celkom slabé. Podobalo sa mi to na battlestar galactiku, kde dr. Baltar miešal karty deja. Tu je podobná postava, osobne mi prišla ešte viac zvrátená. A to sa mi v rámci celého seriálu páčilo. Z poslednej epizody mam zmiešané pocity. Nebolo to zlé, ale ani dobré. Mám dojem že scenaristi sa nevedeli dohodnut a tak spravili rozne kompromisy. Silné 3,5* , preto hodnotim 4* Znova by som to už ale asi nepozeral.