Posledné recenzie (143)
Figurína (1987)
Veľmi príjemná komédia s originálnym námetom, fajn hudbou a poväčšine so sympatickými hercami..
Jean-Michel Jarre: Most z budúcnosti (2024) (koncert)
Jednalo sa o koncert slúžiaci na otvorenie vedeckého festivalu, celé toto pod hlavičkou jednej veľkej kontroverznej antivírovej spoločnosti. V úvode si človek pozrel úvodníky Jean-Michela a Briana Maya a pár povinných vstupov tvárí festivalu o globálnom otepľovaní či zdravých gmo. K samotnému koncertu. Naozaj fantastické. Tvorbu Jarreho som sotva poznal, avšak vôbec nesklamala. Sprevádzajúce spracovanie bolo naozaj veľkolepé a nevídané. Brian May či ďalší členovia hudobného tímu mu sekundovali v menšej miere, ale potešili. Či už sa jednalo o blonďavú kolegyňu, bubeníka, výrazné bolo zakomponovanie Slovenského filharmonického orchestra v skvelom podaní Second Rendez-Vous. Počúvateľných skladieb zaznelo však oveľa viac. Z vizuálnej stránky zase svetlá, ohňostroje, lasery, drony, Most SNP s blikajúcimi policajnými majákmi, Aupark Tower, megapódium, animácie, v pozadí hrad, naozaj sa bolo na čo pozerať. Koncertov svetových hviezd som zažil viacero. Na tomto som osobne nebol, avšak aj spoza obrazovky je jasné, že sa jedná o fenomenálny počin. Snáď organizátori rozdýchali skladbu venovanú Edwardovi Snowdenovi.
História Červenej armády (2021) (TV film)
Dokument o odvrátených stránkach slávnej Červenej armády. Určite dobré pre nekritických obdivovateľov Sovietskeho zväzu, nič nie je čierno-biele. (natrafil som na prvý diel)