Recenzie (170)
Kandahar (2023)
takový úplně zbytečný film. Je vám jedno kdo je kdo, všude samí arabáči co ječí Alah Agbar a je jasný, jak to celé dopadne. Vcelku je to takový guláš, akce k uzívání. Přestřelka s vrtulníkem je takový flusanec do ksichtu. Sorry jako
Fallout (2024) (seriál)
velké překvapení - zabavné! Velmi zábavné
Silo (2023) (seriál)
tři díly a furt nic, ukecaný nic. Klasický Apple/Netflus atp. seriál, kde se stále děj natahuje, a až na konci dílu je "něco" co navnadí na další epizodu. Díky nechci
Vlak do Pusanu (2016)
Nekoukatelné. Příšerný mix Snowpiersera a World war Z
The Beekeeper (2024)
čekal jsem odpad, tak hrozné to nebylo. V rámci žánrovek...
Nočná hra (2018)
nebýt tam Jesse Plemons tak sotva 2**. Ten herec mě baví
Zillion (2022)
Výborná záležitost, klubová scéna devadesátek v Belgii, člověk rád zavzpomíná.Parádně odvyprávěný příběh, skvělí herci a hudba. Rád se podívám znovu = takže slastných 5*****
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Hodnotím v rámci komix filmů roku 2023/24. Nikoliv v rámci film tvorby. Na rozdíl od ostatních komix filmů Aq2 postrádá fekální humor, gay tématiku, trans tématiku, stále se něco děje a občas překvapí buď jokem nebo akční scénou. No nic, dopiju a spokojeně usnu, protože víc jsem toho ani nechtěl :)
Bod obnovy (2023)
Zabíjí to příšerný herecké výkony. To bylo neskutečný, jak to bylo tupé, jak v Kriminálka Anděl. To se nenašel někdo, kdy by chtěl srdíčkem zahrát nějaké emoce v českém scifi? U dialogů jsme se už jen smály. Pár záběrů jak z Blade runner, Minority Report a Altered Carbon. Další mínus za úděsnou kameru, která je tak zoufalá, že vás to až sere. Hudba a zvuky další mínus. Takže jedna hvězda za poster a trailer, a druhá za pokus rozvířit stojaté české vody scifi polívčičkou, která neměla úplně špatný propriety a grading, ale to ostatní to prostě hází do mínusu.
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Kindre-orwelovka pro holčičcky. Usnul jsem, Extrémní nuda. Mizerně málo akce, nepříjemné postavy. Zcela zbytečný film!