Recenzie (105)
Upgrade (2018)
Velke prekvapeni.
Vzteklina (2018) (seriál)
Dal bych tomu vic, ale za to finale jsou i tri hvezdy moc.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Jako komedie funguje Kingsman prekvapive dobre. Ostatni kategorie, do kterych ma film spadat, radeji neberu v potaz.
Votrelec: Covenant (2017)
Covenant je syntezou Aliena, Aliens a Promethea. Spousta motivu se zde objevuje znova a clovek je za to rad. Snad krom te vecne neduvery v syntetiky, na nichz to vlastne vsechno stoji. Dějová linka se tak točí především kolem Davida/Waltera a ostatni jsou vlastne jen komparz. Nicmene vizualni zpracovani na jednicku a napeti to v cloveku taky vyvola. Tesim se, co bude dal. Bude-li neco.
Život (2017)
Velké zklamání. Jake Gyllenhaal koulí očima úplně marně. Film plný absurdit - chaos v laboratoři (když už probíhá výzkum mimozemské životní formy, proč neexistuje něco jako safetybutton, který vše hermeticky uzavře a vycucne do vesmíru?) a anarchie v dodržování protokolů (tak neprofesionální posádku jsem dlouho neviděl) jsou do nebe volající. Korunu všemu nasazuje závěr. Kde já jsem to jen už viděl... Body za přízvuk jednotlivých členů posádky ISS. Jinak zmar a ztráta času.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Druha serie neuveritelny patos bez deje. Skoda
Vojnoví psi (2016)
Film ma tempo a oproti ostatnim filmum tohoto rezisera neobsahuje prvoplanovy humor. Na sobotni rano idealni. Budete se bavit ne lacinym humorem, ale tim, kam vas dej zavede. Od Iraku, do Albanie. Solidni hudebni doprovod.
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Pohoda. Kostymove nedostatky, ale scenove prijemne netradicni. Kamera tak napul. Nicmene pribehove lokace a jednotlive zastavky jsou zajimave. "Prikazy se plnit musi", ale " kdo jednou pozna svobodu, narostou mu kridla."
Pod kupolou (2013) (seriál)
Ze zacatku to slo, posleze se to zvrhlo v klasickou prekombinovanou natahovacku. Porad nekdo nekoho hleda, beha se odsud tam a od tama zase sem. Prvni sezonu, na tu se mrknete.
Majster Tim (1991) (seriál)
Cim jsem starsi, tim vic se mi to libi. Pozdejsi serie (bez Randyho) jsou slabsi.