Posledné recenzie (72)
Insidious: Posledný kľúč (2018)
První film ze série, který byl koukatelný.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Ze všech Saw filmů bezkonkurenčně nejhorší. Velký podíl na tom má Chris Rock v hlavní roli, který se na to ale absolutně nehodil a jeho přítomnost na scéně byla neskutečně otravná. Atmosféra celkově téměř žádná, akorát konec, kdy se z taťky poldy stala loutka se samopalama, byl celkem zajímavej.
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Začátek dobrý, ale postupně na to čím dál víc člověk přestává mít chuť koukat. Nuda o ničem prostě.